6 תשובות
לא שווה להסתכן
לא שווה
תלוי מאיפה אתה. יש מקומות שכנראה יהיו שוטרים אבל אם אתה ממקום קטן יותר אז לא נראה לי יהיו כי בכל זאת זה כיפור ולא עובדים הרבה
שואל השאלה:
^ וואלה מרמת גן נראלי שיהיו שוטרים ברחובות הראשיים אבל אם יצאו איזה 300 ילד אני לא רואה אותם אוכפים את זה ופה הבעיה לדעתי
אז חכה ליום כיפור תצא החוצה ותראה. אם יהיה הרבה אנשים תצא אם תראה שבאמת הרחובות שקטים ויש שוטרים אז לא