11 תשובות
לא
תלוי את מי אתה שואל
תעשה מה שאתה רוצה. דת זה לא עסקת חבילה ואתה יכול להחליט על דעת עצמך מה אתה שומר ומה אתה לא.
לא, תעשה מה שבא לך
לא. אין דבר כזה צבוע בדת. איש איש באמונתו יחיה ודרך ארץ קדמה לתורה. כל אחד יחליט מה לשמור ומה לא.
לא
ממש לא הדתיים פה באתר חושבים שזה או הכל או כלום אם זה לא בא מהלב זה לא שווה
לא, כל עוד אתה שומר מצוות זה טוב ואשריך, כל אחד לפי הקצב שלו יתקדם לאן שהוא רוצה ושתדע שאתה עושה המון!
לא
אין כמוךך
אין כמוךך
שואל השאלה:
תודה לכם :)
פשוט יש אנשים שמחרפנים אותי פה באתר הזה
תודה לכם :)
פשוט יש אנשים שמחרפנים אותי פה באתר הזה
אנונימי
^למה לא בעצם
לביטוי המקורי של "איש איש באמונתו יחיה" יש משמעות הפוכה לגמרי
לביטוי המקורי של "איש איש באמונתו יחיה" יש משמעות הפוכה לגמרי
באותו הנושא: