4 תשובות
אז לא עשית בזה כלום
אנונימי
אז לא את לא באמת שומרת כיפור אין טעם לצום בשלב הזה
אל תצומי לא יתן כלום
צום זה נחשב עם כל הדברים הכלולים בזה (אסור חשמל וכו)
אז אל תצומי כי זה סתם,לא באמת יתן משהו