11 תשובות
לא אני זה בטוח
אני
הלוואי עלי אחד מהם.
אני
אניי
אנונימית
לא אניי
לי יש מחר בית ספר רגיל מקווה בשביל כולם שגם להם יהיה זום זה מעצבן
אני די מתלבטת.נראה לי שאני מעדיפה בזום
אני מעדיפה בזום, ובכללי עדיף מאוד שלא יהיה לימודים פיזים, כמות ההדבקות שם היא גבוהה מאוד, מדובר בסכנה גדולה. יש סיבה שהלמידה מקוונת