התחברות הרשמה

איזה פנימייה עדיפה שטיינברג או בויאר?

30 בספטמבר 2020, 20:03
פנימיותפנימיהירושליםבויארכפר סבא    
4 תשובות
בויאר.
אנונימי
תכנס לאתר של פנימיית שטיינברג ותראה אם מתאים לך.
אני ממליצה שטיינברג אחלה של פנימייה.
ד
דיסקונט בנק של גנבים!
בויאר לגמרי
מ
משתמשת מספר 73926
אני בבויאר
לא ממליצה עליה
אנונימית
באותו הנושא:
איזה פנימייה צבאית עדיף?
מי שבפנימייה באיזה פנימייה אתם?
אם יש פה מישהו שבפנימיה פליז תכתבו איזה פנימיה אתם ואיזה כיתה
מה עדיף, ללמוד בפנימיה של הכפר הירוק או בפנימיה של כפר ביכורים?
מישהו פה מכיר את פנימיית שטיינברג בכפר סבא?
מישהו נמצא/היה בפנימיית שטיינברג?
יש כאן מישהו שלומד בפנימיית שטיינברג?
מישהו הולך שנה הבאה/נרשם לפנימיית שטיינברג?
איז פנימייה הכי טובה\מומלצת מבין כל הפנימיות האלו?:
איזה פנימיה אתם מעדיפים אשל הנשיא או הכפר הירוק?
יש פה מישהו בפנימייה ? איזה פנימייה