התחברות הרשמה

הייתי אתמול בעבודה חדשה בחנות צעצועים והבוס שאל אותי בווצאפ איך היה, מה לענות לו?

היה נחמד? סבבה? בסדר?
1 באוקטובר 2020, 13:00
עבודהעבודת נוערחנויותצעצועים    
2 תשובות
היה בסדר
א
אני לא רעב
בסדר
2pac
באותו הנושא:
אני חדשה בעבודה בחנות די קטנה
הייתי אתמול בחנות מותגים ממש יקרה בפריז ו...
אתמול התחלתי עבודה חדשה
אוף הייתי בראיון עבודה אתמול ויצאתי ממש סתומה כי
אתמול הייתי עם אמא שלי בקניון ונכנסנו לחנות בגדים, לאחר כמה דקות
הייתי בחנות חדשה והציעו שיצלמו אותי עם עוד כמה אנשים לעשות קמפיין ולתמונות באתר שלהם
ביום ראשון הייתי בראיון עבודה לחנות ואמרו שיצרו איתי קשר.
קבעתי אתמול ליום חמישי ראיון עבודה (מוכרת בחנות צעצועים) זה בסדר אם אני אדחה אותו לראשון?
טיפים לעבודה חדשה בחנות בגדים?
הייתי אצל אח שלי בעבודה, וראיתי עובד חדש
התחלתי עבודה חדשה אתמול, כבר בשלב הזה קולטים עם מי יש חיבור ועם מי אין