5 תשובות
כן זה הגיוני, יש הרבה אנשים כאלה
כאחת שמדמיינת מלא, אולי את במחסום דמיון.-.
את קוראת ספרים?
את הרבה בטלפון?
שואל השאלה:
אני לא קוראת הרבה ספרים שמצריכים דמיון, יותר ספרי היסטוריה ואני לאחרונה לא הרבה עם הטלפון