5 תשובות
כן זה הגיוני, יש הרבה אנשים כאלה
כאחת שמדמיינת מלא, אולי את במחסום דמיון.-.
כן
את קוראת ספרים?
את הרבה בטלפון?
את הרבה בטלפון?
שואל השאלה:
אני לא קוראת הרבה ספרים שמצריכים דמיון, יותר ספרי היסטוריה ואני לאחרונה לא הרבה עם הטלפון
אני לא קוראת הרבה ספרים שמצריכים דמיון, יותר ספרי היסטוריה ואני לאחרונה לא הרבה עם הטלפון
באותו הנושא: