9 תשובות
אפשר לחטא
אם את לא קבוצת סיכון לא הייתי מחטא.
תחטאי
תחטאי. תמיד טוב להיות בטוחה
שואל השאלה:
אבל אולי היא רק נפתחה? לחטא זה לשטוף ידיים לפני ולשטוף אחרי ובמילא אני אשטוף עוד ידיים כמה פעמים , אם מישהו היה דופק לכם בדלת ולוחץ על הידית, הייתם מחטאים?
אבל אולי היא רק נפתחה? לחטא זה לשטוף ידיים לפני ולשטוף אחרי ובמילא אני אשטוף עוד ידיים כמה פעמים , אם מישהו היה דופק לכם בדלת ולוחץ על הידית, הייתם מחטאים?
אנונימית
שואל השאלה:
ניגשתי כששמעת וחא ראיתי מישהו אולי סתם נפתח או שלחצו והלכו
ניגשתי כששמעת וחא ראיתי מישהו אולי סתם נפתח או שלחצו והלכו
אנונימית
שואל השאלה:
זו גם דלת שלא נשארת במקום היא נפתחת הרבה פעמים לבד
זו גם דלת שלא נשארת במקום היא נפתחת הרבה פעמים לבד
אנונימית
שואל השאלה:
אז זה האוסידי שאומר לחטא ולא צריך או שכן לחטא עם כל הפרוייקט שבדבר?
אז זה האוסידי שאומר לחטא ולא צריך או שכן לחטא עם כל הפרוייקט שבדבר?
אנונימית
שואל השאלה:
אפי בפי כן אני מתמודדת עם אוסידי ברמה גבוהה וממש חייבת עזרה ואני לא מקבלת אותה מכל גורם שאני פונה אליו
אפי בפי כן אני מתמודדת עם אוסידי ברמה גבוהה וממש חייבת עזרה ואני לא מקבלת אותה מכל גורם שאני פונה אליו
אנונימית
באותו הנושא: