9 תשובות
אפשר לחטא
אם את לא קבוצת סיכון לא הייתי מחטא.
תחטאי
תחטאי. תמיד טוב להיות בטוחה
שואל השאלה:
אבל אולי היא רק נפתחה? לחטא זה לשטוף ידיים לפני ולשטוף אחרי ובמילא אני אשטוף עוד ידיים כמה פעמים , אם מישהו היה דופק לכם בדלת ולוחץ על הידית, הייתם מחטאים?
אנונימית
שואל השאלה:
ניגשתי כששמעת וחא ראיתי מישהו אולי סתם נפתח או שלחצו והלכו
אנונימית
שואל השאלה:
זו גם דלת שלא נשארת במקום היא נפתחת הרבה פעמים לבד
אנונימית
שואל השאלה:
אז זה האוסידי שאומר לחטא ולא צריך או שכן לחטא עם כל הפרוייקט שבדבר?
אנונימית
שואל השאלה:
אפי בפי כן אני מתמודדת עם אוסידי ברמה גבוהה וממש חייבת עזרה ואני לא מקבלת אותה מכל גורם שאני פונה אליו
אנונימית