6 תשובות
אחשלי
הקורונה נכנסה בגלל הדיכאון שלי
מצאת את מי לשאול.
אני
אני ליטרלי נכנסתי לדיכאון מאובחן בכלל הקורונה
אנונימית
כבר אובחנתי עם דיכאון קליני לםני הקורונה אבל הייתה התפרצות חוזרת בעקבות הסגר
באותו הנושא: