4 תשובות
בגלל ההתקהלויות שלהם ובגלל שהם לא שומרים על ההנחיות
אנונימית
אכן זה לא נעים
אנונימית הראשונה.
הסתובבת פעם ברכסים או באלעד?
לכי תראי כולם עם מסכות.
לעומת זאת מי בחוץ שומר על ההנחיות?
לכי לבתי קפה אף אחד לא עם מסיכה.
ותגידי שאוכלים וזה..
אוקיי מבין אבל יש 2 מטר מרווח? אחרי שמסיימים ויושבים מדברים שמים מסיכות?
לא!
בהמון מקומות הסתובבתי ולא יצא לי לראות מישו שם מסיכה
הסתובבת פעם ברכסים או באלעד?
לכי תראי כולם עם מסכות.
לעומת זאת מי בחוץ שומר על ההנחיות?
לכי לבתי קפה אף אחד לא עם מסיכה.
ותגידי שאוכלים וזה..
אוקיי מבין אבל יש 2 מטר מרווח? אחרי שמסיימים ויושבים מדברים שמים מסיכות?
לא!
בהמון מקומות הסתובבתי ולא יצא לי לראות מישו שם מסיכה
זו הסטה
באותו הנושא: