4 תשובות
זה משתנה. ברוב הפעמים שהזמנתי הם ארזו בצורה שממש לא שמרה על הספר, לפעמים הוא ניצל והגיע במצב חדש ולפעמים הספרים נדפקו ממש.
כע
כן, אחלה אתר לדעתי.
תלוי במוכר ובאיכות שלו ובדירוג שלו.
כעיקרון כן.
כעיקרון כן.
באותו הנושא: