7 תשובות
כן אבל לא קיצונית
בכיתה ה' ו-ו' קצת כזה נידוי חברתי בקטנה על ידי אחת מהבנות בכיתה שלי וירידות פה ושם
זה לגמרי מאחוריי
4 ילדות בצהרון בכיתה ג קיללו אותי והרביצו לי וצילמו אותי ושלחו בקבוצות ווצאפ


ובכיתה ו 4 ילדות עשו עליי חרם במשך שבועיים

לא אותן בנות

ועכשיו אין לי חברים
אנונימית
אממ חוששני שכן

על רקע צבע עור
אז שגרתי בחול היה עליי שנה וחצי חרם, לא קשה במיוחד אבל מעצבן, צחקו עליי, קיללו אותי, ופעם אחת בשיעור ספורט המורה הייתה עם הפלאפון והיא לא שמה לב מה קורה, הילדים התחילו קיפלו אותי בתוך מזרון והתחילו לקפוץ, אחרי חמש דקות המורה שמה לב, לא יכולתי ללכת לכמה דקות, לא הרגשתי את הרגליים, ובאותו יום סיפרתי להורים שלי וזה נגמר.
כן, ביסודי. צחקו וירדו על המראה החיצוני שלי.
אני די בטוחה שהילד ניסה לפחות 'להתבריין' אליי, אבל לא ממש הרגשתי את זה. הוא יחסית אידיוט.
הוא פשוט כל הזמן עשה גרפסים וזה מגעיל רצח אז אמרתי לו לסתום ואם הוא יעשה גרפס בתוך הכיתה עוד פעם הרוח של ג'ורג' וושינגטון תבוא לרדוף אותו, והוא פשוט התחיל לקלל אותי.
חוויתי מכיתה ב עד ה.. ילדים פשוט לא אהבו אותי הציקו לי קיללו אותי והיו פעמים שהרביצו לי אבל אני חייה ונושמת ושמה ז* על כולם היום!