7 תשובות
כן.
אכן כן, אפשר ללמוד הרבה על ערכים והתנהגות של אנשים בעקבות המצב
שואל השאלה:
חתיך ביום חתיך בלילה
כל כך אבל. אני רואה אנשים שלא מתחשבים בבריאות אחרים או על המצב הכלכלי של אחרים וחושבים קודם כל רק על עצמם.
חתיך ביום חתיך בלילה
כל כך אבל. אני רואה אנשים שלא מתחשבים בבריאות אחרים או על המצב הכלכלי של אחרים וחושבים קודם כל רק על עצמם.
אנונימית
גם אני ככה. אנשים הם רעים מטבעם, תמיד אוהבים שרע לך
כן זה תוצאה של דיכאון ובדידות מהמצב
כן גם אני ככה.
מזדהה לגמרי.
מזדהה לגמרי.
לגיטימי לגמרי, זה משנה את המצב שנפשי שלנו להיוצ כל הזמן בבית
באותו הנושא: