9 תשובות
שואל השאלה:
התכוונתי ל^^
התכוונתי ל^^
אנונימית
אני גיליתי על הקבוצה והציעו לי להצטרף אבל אמרתי שלא כי אני יודע שאני לא באמת רצוי שם
שואל השאלה:
זה גם לא שממש באלי להיות איתם כאילו הן נחמדות והכל אבל אני לא עכשיו רוצה להצטרף..והכי מצחיק שהן אמרו לי שהתקבלתי כי כאילו מה התקבלתי כאילו נבחנתי חחח
זה גם לא שממש באלי להיות איתם כאילו הן נחמדות והכל אבל אני לא עכשיו רוצה להצטרף..והכי מצחיק שהן אמרו לי שהתקבלתי כי כאילו מה התקבלתי כאילו נבחנתי חחח
אנונימית
שואל השאלה:
שתי בנות בלחץ רוצות שאני אהיה בקבוצה,אבל אני יודעת שלגבי השאר אני לא רצויה..
שתי בנות בלחץ רוצות שאני אהיה בקבוצה,אבל אני יודעת שלגבי השאר אני לא רצויה..
אנונימית
עזי עדיף לך בלעדיהן, תבמצאי חבות שלא יעשו לך טוב שהן מצרפות אותך לקבוצות או משהו בסגנון
סליחה על הטעויות המקלדת שלי מתה
שואל השאלה:
^מביך אותי לשאול כי כאילו הם "עשו לי טובה שהם צירפו אותי"ועכשיו אני גם אתלונן..
^מביך אותי לשאול כי כאילו הם "עשו לי טובה שהם צירפו אותי"ועכשיו אני גם אתלונן..
אנונימית
חחח לפחות אותך צירפו, כבר שנה וחצי עם אותה הכיתה, אנחנו 20 בנים בכיתה, ל11 יש קבוצה משלהם לעוד 8 יש קבוצה משלהם ואני לבד ;)
אל תדאגי את לא היחידה 3>
רוב הסיכויים שרובן לא סובלות אחת את השניה, ככה זה אצלי לפחות
אל תדאגי את לא היחידה 3>
רוב הסיכויים שרובן לא סובלות אחת את השניה, ככה זה אצלי לפחות
תשאלי אותם למה הם לא צירפו אותך מהתחלה
באותו הנושא: