אמרתי לאחותי שפספסתי שלוש שיעורי זום ואחד פספסתי בכוונה כי לא הכנתי שיעורים והשאר פיספסתי בטעות. ואבא שלי שמע את זה. (ולאחרונה ישלי תחושה שאמא שלי שונאת אותי כי היא נותת לי יחס שונה מלאחיות שלי וזה די בולט) אני מפחדתת :') הצילוו מה לעשות?! אמא שלי תשפד אותי.. נרלאכם הוא יגיד לה? כי הוא אמר: תפסתי אותך וצחק וזה היה נשמע שהוא צוחק.. ושלא ממש אכפת לו מה לעשותת!??