5 תשובות
הם לא ממש יודעים עדיין את הציונים שלי, כי עוד לא סיימתי בגרויות ועכשיו יש לי כבר שאלון העדפות, אז לא חושבת
אבל אם אתה עושה עתודה אתה חייב
אבל אם אתה עושה עתודה אתה חייב
לא. אם אנחנו לא מדברים על להיות רופאה או משהו- כל התפקידים בחיל הזה מותנים בלעבור מיונים, ומיונים את מקבלת על סמך ציוני הקבא, דפר ופרופיל
שואל השאלה:
לא אני רוצה
פרמדיקית/ חובשת
אז אני שואלת
לא אני רוצה
פרמדיקית/ חובשת
אז אני שואלת
אנונימית
חובש - ממש לא. זה קורס צבאי.
פרמדיק - לזה יש כבר יותר מיונים כי זה שנה של למידה אינטנסיבית.
לא יודע אם דורשים לזה בגרות גבוהה / מדעית.
פרמדיק - לזה יש כבר יותר מיונים כי זה שנה של למידה אינטנסיבית.
לא יודע אם דורשים לזה בגרות גבוהה / מדעית.
לא, חובשים פשוט מתגייסים לזה (או מטירונות לוחמה יוצאים לקורס חובשים) גם לא נראלי יש לזה מיונים פארמדיק זה כבר שונה זה עם מיונים וכאלה
באותו הנושא: