התחברות
הרשמה
שלחתי הודעה לילד מהכיתה והצגתי את עצמי כי אני חדשה ושאלתי אותו איך בסגר וכתוב שהוא קרא אבל הוא התעלם וקצת נעלבתי ואני
חושבת שאולי יצאתי קצת פדחנית כי אולי לא בא לו להכיר חדשים
15 באוקטובר 2020, 00:47
הודעות
כיתה
תלמידים
תיכון
4 תשובות
טוב
C
Caligula
אל תשלחי לו יותר
הפסד שלו
E
Emro
אולי הוא לא יכל
C
Caligula
אל תקחי אישית, הוא הפסיד.
א
א(ו)הבת (ל)חייך❤
באותו הנושא:
ילדה מהכיתה שלי שתמיד מתייחסת אלי מגעיל שלחה לי הודעה עכשיו.
שלחתי לילדה מהכיתה שלי ניודס ועכשיו היא לא מדברת איתי ושמעתי מילד שהיא קראה לי מפגרת
שלחתי לילד מהכיתה הודעה שיבוא לכיתה כי המורה מחפשת אותו..
אני אוהב ילדה מהכיתה, לשלוח לה הודעה או לא?
שלחתי הודעה לילד מהכיתה ואני די מצטערת על זה :(( מה עושים?
לשלוח לילדה מהכיתה שאף פעם לא דיברתי איתה בהודעות...:
איזה ילד מהכיתה ששונא אותי רשם לי אתמול הודעת שרשרת ולא ידעתי מי זה אז שאלתי.
אם שלחתי לילד מהכיתה הודעה
שלחתי הודעה דרך האנונימי הזה באינסטגרם לילד שסתם רציתי להכיר...
איזה הודעה לרשום לילד מהכיתה שלי שאמא שלו נפטרה?
שלחתי למורה שלי הודעה (לגבי עבודה) בוובטופ, שלחתי הודעה אחת