8 תשובות
תכתבי או שתעתיקי מחברה זה מה שאני עושה.
עזוב זה לא יעזור לך
תעתיק מחבר מתישהו היום
בתיכון זה די מה שמציל אותך^^
אחרי השיעור, עדיף
תבקשי ממישו שישלח לך
תעתיק ממישהו
שואל השאלה:
זה בהיסטוריה
ומה לא רלוונטי בזה נאמן יקר שלי? דיברו אלי בלשון נקבה אז למה שאני לא אתקן?
זה בהיסטוריה
ומה לא רלוונטי בזה נאמן יקר שלי? דיברו אלי בלשון נקבה אז למה שאני לא אתקן?
באותו הנושא: