8 תשובות
תכתבי או שתעתיקי מחברה זה מה שאני עושה.
עזוב זה לא יעזור לך
תעתיק מחבר מתישהו היום
בתיכון זה די מה שמציל אותך^^
אחרי השיעור, עדיף
תבקשי ממישו שישלח לך
תעתיק ממישהו
שואל השאלה:
זה בהיסטוריה
ומה לא רלוונטי בזה נאמן יקר שלי? דיברו אלי בלשון נקבה אז למה שאני לא אתקן?