4 תשובות
בינואר זה לכיתות ה- יב ולגנים זה עד ראשון
אולי בינואר אבל עוד לא בטוח
שואל השאלה:
יהיה בכלל בשביל מה לחזור בינואר
אנונימית
בינואר