5 תשובות
היי היי תרגעי בואי לפרטי
תגידי תודה שהיא חברה שלך וזהו
ואל תשכחו שיש לך את הצבא לחפש ותדמייני שיש לך חברים זה הכי כיף :)
ואל תשכחו שיש לך את הצבא לחפש ותדמייני שיש לך חברים זה הכי כיף :)
הכל יהיה בסדר
היי היי.
יהיה טוב :)
תחייכי!
לא צריך הרבה חברים.
צריך 1 שבאמת יהיה חבר טוב.
יהיה טוב :)
תחייכי!
לא צריך הרבה חברים.
צריך 1 שבאמת יהיה חבר טוב.
היי הכל טוב
את לא חייבת חברה הכי טובה הכי חשוב שיש לך חברות.
גם לי זה ככה אבל זה בסדר יש לי את החברות הכי טובות שלי ופשוט אין טופ
את לא חייבת חברה הכי טובה הכי חשוב שיש לך חברות.
גם לי זה ככה אבל זה בסדר יש לי את החברות הכי טובות שלי ופשוט אין טופ
באותו הנושא: