6 תשובות
זה ברור שזו השפעה של הסגר הזה..
כנראה שלא
כמעט כולם ככה, אני מניחה שזה קשור לסגר והלחץ הזה שיש כל הזמן
הייתה לי תקופה שהרגשתי ככה כשכל הילדים נפגשו והלכו ביחד לבית ספר ואני לא יכלתי כי אני והמשפחה שלי בקבוצת סיכון. אבל עכשיו המצב יותר טוב. מקווה רק שכשיגמר הסגר זה לא יחזור על עצמו ואני לא ארגיש ככה ):
ממליצה לך לנסות להסיח את דעתך מהעצב ומהרגשות השליליים. תנסי אולי לדבר עם חברים שכבר יש לך, או לדבר עם אנישם מסטיפס, לדבר עם המשפחה. את יכולה גם לנסות להתרכז יותר בלימודים, לא לחשוב על הדברים הרעים. אני מבטיחה שבסופו של דבר זה יעבור ותרגישי יותר טוב.
מוזמנת לדבר איתי אם את רוצה לפרוק, זה גם יכול לעזור מאוד ולשפר אפילו קצת את מצב הרוח (:
ממליצה לך לנסות להסיח את דעתך מהעצב ומהרגשות השליליים. תנסי אולי לדבר עם חברים שכבר יש לך, או לדבר עם אנישם מסטיפס, לדבר עם המשפחה. את יכולה גם לנסות להתרכז יותר בלימודים, לא לחשוב על הדברים הרעים. אני מבטיחה שבסופו של דבר זה יעבור ותרגישי יותר טוב.
מוזמנת לדבר איתי אם את רוצה לפרוק, זה גם יכול לעזור מאוד ולשפר אפילו קצת את מצב הרוח (:
כנל
גם לי זה קורה מידי פעם,את מוזמנת לדבר איתי,זה לא נחמד להרגיש ככה ואני אשמח לעזור:)
באותו הנושא: