16 תשובות
תשטפי במים פושרים*
שואל השאלה:
זה יותר שורף לי^
אנונימית
ממש לא מים קרים. שימי מהר שמן זית וזה איכשהו עושה שבכלל לא תהיה לך כוויה (אל תשתפי.. תתני לזה להיספג)
מניסיון לי זה עובד תמיד^
אנונימית
את יכולה גם לשים אלוורה
תשטפי במים פושרים
שואל השאלה:
רגע שמן זית או מים קרים??
אנונימית
שואל השאלה:
אין לי כוויה אבל האצבע שלי אדומה ושןרפת ואני בוכה מכאבים
אנונימית
שמן זית. ומהר כי זה עובד רק אם את שמה את זה ממש בהתחלה.
לא מים קרים. זה עושה רק יותר גרוע
אנונימית
נו את לפני כוויה. פשוט תקשיבי לי ותודי לי אחר כך
אנונימית
תשימי קרח ותראומיל
הכי חשוב הקרח
;-/
תקשיבו אתם חייבים להבין שבגלל שהמקום לפני כוויה אז קרח ומים קרים רק יגרמו לעור במקום שזה קרה בו להיות מאוד דק ולהיקרע. זה קרה לי וזה באמת הדבר הכי כואב שיש.
אנונימית
שואל השאלה:
שמתי במים קרים וכשאמא שלי חזרה היא שמה לי משחה לכוויות
אנונימית
שואל השאלה:
הכאב כבר התחיל להירגע לפני עשר דקות אבל עדיין כןאב
אנונימית
למה שמת במים קרים? הסבירו לך כאן לא לשים כי זה יחמיר את המצב.
אנונימי
על כוויה שמים קרח או מים קרים כי זה מוריד התנפחות ומעמעם את הכאב
אני לא מבינה אתם רוצים אז לשים במים חמים כדי שיחמם מקום שהתחמם יתר על המידה ? איפה ההיגיון
;-/
שואל השאלה:
שמתי את האצבע במים קרים עוד לפני ששאלתי את השאלה^
אנונימית