10 תשובות
וואלה אני לא שונאת
שם של אחותי
אין לי בעיה. עם השם הזה
שואל השאלה:
זה שיש לך בנות כאלה בכיתה זה לא אומר שכולן כאלו
כי לכולם קוראים ככה
יש לי חברה בשם נועה והיא הכי לא צ'חלה או פרחה בעולם
אני לא מכירה אפילו נועה אחת שהיא בנאדם טוב אז קשה לי לאהוב את השם, אני לא מכלילה חלילה אבל יש יותר מידיי נועות רעות כמו שלבן יש דניאל וזה הורס תשם ויוצר סטיגמה.
אנונימית
שואל השאלה:
נכון לא כולן ככה^
אממ אצלי אני לא אוהבת את השם כי רוב הנועה שפגשתי היו מעצבנות אממ
נועה קירל נראה לי