2 תשובות
כן זה סבבה אבל זה לא העניין של כמה אכלת אלא של מה אם לא תאכלי כול היום ורק בערב תדפקי המבורגר 350 גרם זה לא ממש מפצה
זה לא כמה אכלת, זה כמה ירדת
מקסימום תעשי מחר הרבה ספורט
באותו הנושא: