11 תשובות
כן לצערי
כל מי שלומד בעיקרון
אני כן צריכה
גם אני:(
רק את
אני מתחילה בשמונה וחצי הצילו
אני מתחילה ב10:50 יוצא לי טוב
לא רק אתה גם אני צריך
כן
כמו שהייתי קם לבית ספר
גם אני :(