6 תשובות
לא ידוע עדיין.
הממשלה עוד לא אמרה
אצלנו חזרו 3 ימים בשבוע
אני בת
ופשוט אני גרה בחור ואין לנו כמעט חולים והכל קטן פה אז לא בעיה לחזור לבית ספר
אין לי מושג
לע תאמיני לי זה קשוח רצח לחזור ככה אחרי חצי שנה לבית ספר עדיף זום במיטה