2 תשובות
רדי בתחנת השלום
יש שם שפע של קווים לאזור הים, בדקי במוביט לא רוצה סתם להטעות
עדיף לקחת אוטובוס לדעתי ככה או ככה תצטרכי לנסוע באוטובוס נראה לי עדיף