2 תשובות
רדי בתחנת השלום
יש שם שפע של קווים לאזור הים, בדקי במוביט לא רוצה סתם להטעות
יש שם שפע של קווים לאזור הים, בדקי במוביט לא רוצה סתם להטעות
עדיף לקחת אוטובוס לדעתי ככה או ככה תצטרכי לנסוע באוטובוס נראה לי עדיף
באותו הנושא: