3 תשובות
אם אני לא טועה זה שהגופה לא נראת כמו דבר אנושי יותר
או
סיבת המוות זה איבוד צלם אנוש, שהשתגע
או
סיבת המוות זה איבוד צלם אנוש, שהשתגע
אנונימי
שאת לא מסוגלת לזהות שזה היה פעם אדם.
נגיד שכל הראש הרוס או כאלה.
נגיד שכל הראש הרוס או כאלה.
איבוד צלם אנוש זה שאנשים מתנהגים לא כמו בני אדם הם כאילו מתנהגים בצורה מזעזעת שהם איבדו תאנושיות שבהם מה הקשר לגופה נראה שפשוט הייתה תקרית שמישהו מת ממנה והאנשים לא התנהגו אנושיים..
באותו הנושא: