3 תשובות
אני ממליצה על האפליקצייה lose belly fat
אחריי שלושה חודשים אפשר לבנות תוכנית אימונים לעצמך
(זה לא לאייפון)
אחריי שלושה חודשים אפשר לבנות תוכנית אימונים לעצמך
(זה לא לאייפון)
תעשי לעצמך תוכנית
זה יותר בריא וגם זה טוב להתחיל לאט לאט.
אני ממליצה לך נגיד להתחיל קצת לרוץ בהתחלה קילומטר ואז להגביר, ואם את רוצה אפשר להוסיף גם כל מיני אפליקציות לכושר גופני שעוזרות לך
זה יותר בריא וגם זה טוב להתחיל לאט לאט.
אני ממליצה לך נגיד להתחיל קצת לרוץ בהתחלה קילומטר ואז להגביר, ואם את רוצה אפשר להוסיף גם כל מיני אפליקציות לכושר גופני שעוזרות לך
קלואי טינג זה יהייה לך יותר מקצועי מאימון שאת מרכיבה לעצמך
אנונימית
באותו הנושא: