7 תשובות
אותו דבר
כריסמס זה חג של הנוצרים נובי גוד זה חג של הרוסים אבל זה החג עצמו בערך אותו דבר
כריסמס של נוצרים ומסמל את יום הולדתו של ישו
נובי גוד של רוסים ומסמל תחילת שנה חדשה (נובי גוד = שנה חדשה)
כריסמס: חג המקובל כמעט בכל זרמי הנצרות המציין את הולדת ישו.
נובי גוד: חג לציון תחילתה של השנה האזרחית.
כריסמס אם אני לא טועה חוגגים בגלל שמישהו מת ונובי גוד חוגגים כי שנה חדשה וכל זה
שואל השאלה:
אני יודעת את מה שכתבתם
לא התכוונתי לסיבה שחוגגים
התכוונתי למנהגים, נגיד שיש עץ ואת סנטה וכל זה
אנונימית
כרימס זה הולדת ישו נובי גוד(שנה חדשה)שה לציין את המעבר בין השנה הישנה לבין החדשה
בכריסמס ונובי גוד זה בערך אותם מנהגים יש להם עץ ומתנות