התחברות
הרשמה
אכלתי יותר מדי ממתקים וסוכרים ובאלי להקיא עכשיו איך להעביר את תחושת ההקאה?
1 בינואר 2021, 16:07
הקאות
בחילות
להקיא
בטן
4 תשובות
לשתות מים
נ
נסיכת הנוצרים
תשתי מים ותנוחי
כ
כוסברה
מים ותצחצח שיננים
אנונימית
מיץ לימון
N
Native נייטיב (בת)
באותו הנושא:
סוכר בחטיפים וממתקים וסוכר בפירות זה אותו דבר?
אכלתי יותר מידי ממתקים
אכלתי יותר מידי ממתקים וכואב לי הראש מה לעשות
אכלתי בחודשים האחרונים די הרבה ממתקים
מה ההבדל בין סוכר בפירות לבין סוכר בשוקולד וממתקים וכאלה?
סוכר זה למתוק, מלח זה למלוח, מה שמים בשביל להפוך ממתקים לחמוצים?
אכלתי היום 3 ממתקי שוקולד, שתי פרכיות עם שוקולד, ושתי עוגיות ארוכות מתוקות, זה הרבה מידי סוכר? המשך:
אכלתי היום מלא ממתקים(גם ביכלל מלא ממתקים השבוע) ואני בשמירה.. אני חייבת עכשיו משהו מתוק אבל לא באלי להגזים גם ככה אכלתי
אם אוכלים הרבה ממתקים ומאכלים עם סוכר אפשר לחלות בסוכרת (מסוג 2) ?
מה יקרה אם אני לא אוכל סוכר וממתקים כל החיים?
הגיוני ששילשלתי (סליחה) כי אכלתי יותר מידי ממתקים וחטיפים?