9 תשובות
הכל יהיה בסדר זה רק תעודהה
אני מאמינה בך ואני בטוחה שהצלחת גם אם לא זאת תעודה אחת לא קרה כלום
תנשמי עמוק, תזכרי שזו רק תעודה של בית ספר ותאמיני בעצמך שזה טוב ושהיא משקפת את היכולות שלך וגם אם הלך פחות זה רק ציונים זה לא סוף העולם ובמילא עוד 10 שנה תשכחי מזה חח
תזכרי שהציון שנתנו לך לא משקף באמת את היכולת שלך ואת החוכמה שיש לך והיי הכל יהיה בסדר ותמיד אפשר להשתפר, בהצלחה:)
שואל השאלה:
תודהה מאוהבת בכם❤❤
אל תדאגי הכל בסדר , לא משנה מה הממוצע ציונים לא קובעים את מי שאת או את הידע שלך , העיקר ניסית , חוץ מזה תחשבי לך שבעתיד ותנסי להתקבל לעבודה אף אחד לא יסתכל על תעודה שהייתה לך בחטיבה או בתיכון , מאז את רק תמשיכי להשתפר והכל טוב, אם לא הצלחת כל כך קחי את זה כתירוץ להמשיך קדימה ולא לוותר ואני מקווה שזה עיתן לך מוטיבציה להצליח למרות שאני בטוחה שהכל יהיה בסדר , אנחנו לא מושלמים קורה שמקבלים קצת פחות
ולי קרה שבסוף שבמחצית ראשונה בכיתה ח קיבלתי ממוצע 95 ואז הקורונה הרסה לי הכל וירדתי לממוצע של 79 אבל עכשיו עליתי ל90 , זה תקופה כזו הכל טוב קחי בקלילות ואל תהיי קשה עם עצמך אני בטוחה שהצלחת
הכל בסדר! תעדכני איך היה