3 תשובות
אני מבינה אותך :(
תבנה את הביטחון שלך בזה שאתה יודע כנראה שאתה מדהים..
ואולי אתה צריך רגעים של לבד..זה לגיטימי
בקשר לבלקאאוט זה קורה לכולם תאמין לי
ובקשר לזה שאתה בודד ולא אוהב להיות מוקף עם חברים, לדעתי אתה עדיין צריך חברים גם בשביל להרגיש יותר נוח בחברת אנשים וגם בשביל עצמך בשביל ההרגשה הטובה שלך שיהיה לך עם מי לדבר ומי שיהיה שם בשבילך ויכיל אותך, חברים אמיתיים יבינו שאתה צריך גם זמן לעצמך. ממה שהבנתי אתה בתנועת נוער, זה מעולה, תנסה להשתלב שם יותר ולמצוא את עצמך ולמצוא משם קבוצת חברים קרובים. אבל לפני כל מה שאמרתי, אתה צריך לעבור תהליך מנטלי עם עצמך. ממליצה לך לשמוע דמיון מודרך/מדיטציות בנושא , יש ביוטיוב המון רק תחפש ותשמע אפילו לפני שינה או בבוקר כשאתה קם, ברגע שתעבור שינוי פנימי עם עצמך תוכל גם להקרין את זה החוצה :) סליחה שחפרתי מקווה שעזרתי בצורה כלשהי
מזל טוב, אתה אינטרוברט