7 תשובות
לדעתי צריך לפחות הפרדה של יום
כי זה קשה נורא שבאותו היום בבוקר זה יום הזיכרון בערב כבר חוגגים והכל כרגיל
כי זה קשה נורא שבאותו היום בבוקר זה יום הזיכרון בערב כבר חוגגים והכל כרגיל
לא
מסכימה איתך.
אני גם חושבת כמו שאמרת, יום העצמאות עוזר להתגבר ולהבין שבזכותם יש לנו מדינה שאפשר לחגוג עליה
מסכימה ולא מסכימה
אני חושבת שזה גם ככה רק יום אחד שרוב האנשים מגלים אמפתיה כלפי אלו שאיבדו את היקרים להם שהקריבו את החיים שלהם עבור כולנו
מצד שני זה כן מתחבר הם נפלו כדי להגן עלינו ועל המדינה הלא מתפקדת הזאת אבל אני כן חושבת שמגיע למשפחות להתאבל כמו שצריך לפחות פעם בשנה
אני חושבת שזה גם ככה רק יום אחד שרוב האנשים מגלים אמפתיה כלפי אלו שאיבדו את היקרים להם שהקריבו את החיים שלהם עבור כולנו
מצד שני זה כן מתחבר הם נפלו כדי להגן עלינו ועל המדינה הלא מתפקדת הזאת אבל אני כן חושבת שמגיע למשפחות להתאבל כמו שצריך לפחות פעם בשנה
אני חושבת שזה נכון מה שאת אומרת אבל צריך לדעתי הפרדה של יןם אחד, זה שיום העצמאות ישר אחרי יום הזיכרון קשה מאוד למשפחות וגם גורם לזילזול ביום הזיכרון
אנונימית
כן של איזה יום או משהו לא ישר אחרי יום זיכרון להביא עצמאות
באותו הנושא: