3 תשובות
שאלה טובה אבל בתכלס פשוט תחשבי שיולו לאף אחד בחיים האלה לא ככ אכפת ממך כמו שאת חושבת אלא אכפת להם רק מעצמם כמו שלך אכפת רק מהפדיחות של עצמך ולא של אחרים.. חיים רק פעם אחת וגם אם עשית פדיחה למי אכפתת תסתכלי על עצמך כדמות הראשית וכל השאר רק ניצבים בסרט שלך
אנונימית
וואו בתור פיצס המרהיבה זה קרה לי כלכך הרבה פעמים וכל פעם מחדש להיזכר בזאת זה נורא צובט בליבי!
כולם שוכחים את זה עם הזמן אחרי הכל אף אחד לא יזכור לך דבר דברים