5 תשובות
לא מספיק את צריכה להוסיף עוד לפחות שתי שעות שנה
אוקיי תקשיבי יש דבר כזה שנקרא מעגלי שינה הם נמשכים שעה וחצי מהרגע שנרדמת וככל שתתעוררי יותר קרוב לסוף או לתחילת מעגל תהיי פחות עייפה כאילו תישני שעה וחצי,שלוש,ארבע וחצי,שש וכו'
(כמובן שאם לא תישני הרבה זה לא משנה כי את צריכה גם לישון וגם להתחשב בזה)
(כמובן שאם לא תישני הרבה זה לא משנה כי את צריכה גם לישון וגם להתחשב בזה)
כי נכנסת לשינה עמוקה ויותר קשה לקום אחרי זה
בגלל שישנת 7 שעות ואין לך כוח לקום או משו
לא משנה כמה ישנים, מתעוררים עייפים.
לקום עירניים זה מיתוס.
לקום עירניים זה מיתוס.
באותו הנושא: