12 תשובות
נשימות עמוקות ולחשוב על דברים טובים ומחשבות טובות לנשום עמוק הכי עוזר
כן ותשתי מים או תעשי משהו שאת נהנת ממנו ומרגיע אותך בדרכ
הכול בסדר אהובה נשימות עמוקות הכול בסדר תשתי מים תשבי תזכרי שיהיה טוב :)
שואל השאלה:
אבל שאני בהתקף אני לא מסוגלת לחשוב על כלום חוץ מההתקף
אבל שאני בהתקף אני לא מסוגלת לחשוב על כלום חוץ מההתקף
אנונימית
שואל השאלה:
שתיתי מים
שתיתי מים
אנונימית
שואל השאלה:
וקשה לי לנשום נשימות עמוקות
וקשה לי לנשום נשימות עמוקות
אנונימית
רוצה לדבר איתי בפרטי?
אני תמיד כאן(":
אני תמיד כאן(":
אנחנו פה איתך!! אל תדאגי באמת יהיה בסדר
את אוהבת מוזיקה? תנסי לשמוע שירים שמרגיעים אותך, אם יש לידך מישהו שער ויכול לחבק אותך או לחמם תכתבי שיבוא, תאמרי לעצמת שהכל בסדר
אני לא יודעת ממה החרדה אז אני לא יכולה לאמר מה לעשות ספציפי עם החרדה אבל זה בכללי מה שאפשר לנסות
אני לא יודעת ממה החרדה אז אני לא יכולה לאמר מה לעשות ספציפי עם החרדה אבל זה בכללי מה שאפשר לנסות
כןכן :))))
נשימות עמוקות לשתות מים ולנשום נכון לא מהר מדי
היי יקרה, הכל בסדר ❤
מה שלי הכי עוזר זה באמת תרגיל נשימות.
מה שעומד מאחורי העניין הוא שהמוח שלנו, כשאנחנו נושמים בקצב איטי, חושב לעצמו "הממ, לא יכול להיות שהיא בסטרס אם היא נושמת כל כך לאט", מפרש את זה כרוגע ומשחרר את ההורמונים שמרגיעים אותנו וככה עוזר לנו לחזור לשלווה.
אז התרגיל הוא פשוט, כל מה שאת צריכה לעשות זה:
לשאוף במשך 6 שניות,
להחזיק את האוויר בפנים 2 שניות,
להוציא אותו במשך 6 שניות,
וחוזר חלילה- לשאוף במשך 6 שניות,
להחזיק 2 שניות,
ולהוציא 6 שניות.
6-2-6.
חזרי על זה כמה פעמים, חמש פעמים זה מספר טוב.
כשאני במצב כזה לפעמים ממש קשה לי לנשום לאט, אז כדי להצליח בתרגיל אני מכווצת את הפה, כאילו אני שותה מקש ממש דק או אומרת "אוּ" ממש קטן, ועושה אותו ככה, כדי שהאוויר ייכנס וייצא ממש לאט, כמו שצריך.
אם את מצליחה, עוזר גם להגיד לעצמך בראש תוך כדי איזשהו משפט מרגיע, כמו "הכל בסדר", ואולי גם לדמיין מקום שאת מרגישה בו רגועה. אני לא תמיד מצליחה לעשות את זה אבל כשכן זה עוזר.
אבל הכי חשוב זה הנשימות, 6-2-6, 6-2-6.
את בסדר ❤
שולחת הרבה אהבה וחיזוקים מרחוק
מה שלי הכי עוזר זה באמת תרגיל נשימות.
מה שעומד מאחורי העניין הוא שהמוח שלנו, כשאנחנו נושמים בקצב איטי, חושב לעצמו "הממ, לא יכול להיות שהיא בסטרס אם היא נושמת כל כך לאט", מפרש את זה כרוגע ומשחרר את ההורמונים שמרגיעים אותנו וככה עוזר לנו לחזור לשלווה.
אז התרגיל הוא פשוט, כל מה שאת צריכה לעשות זה:
לשאוף במשך 6 שניות,
להחזיק את האוויר בפנים 2 שניות,
להוציא אותו במשך 6 שניות,
וחוזר חלילה- לשאוף במשך 6 שניות,
להחזיק 2 שניות,
ולהוציא 6 שניות.
6-2-6.
חזרי על זה כמה פעמים, חמש פעמים זה מספר טוב.
כשאני במצב כזה לפעמים ממש קשה לי לנשום לאט, אז כדי להצליח בתרגיל אני מכווצת את הפה, כאילו אני שותה מקש ממש דק או אומרת "אוּ" ממש קטן, ועושה אותו ככה, כדי שהאוויר ייכנס וייצא ממש לאט, כמו שצריך.
אם את מצליחה, עוזר גם להגיד לעצמך בראש תוך כדי איזשהו משפט מרגיע, כמו "הכל בסדר", ואולי גם לדמיין מקום שאת מרגישה בו רגועה. אני לא תמיד מצליחה לעשות את זה אבל כשכן זה עוזר.
אבל הכי חשוב זה הנשימות, 6-2-6, 6-2-6.
את בסדר ❤
שולחת הרבה אהבה וחיזוקים מרחוק
אנונימית
באותו הנושא: