8 תשובות
בתור מלצרית אף פעם לא ראיתי בעיה בזה,כאילו זה לא מוזר לי או משהו אני לא שמה לב לזה
כי אני רושמת 1:מה הוא הזמין 2:מה הוא הזמין אז אין לזה שום משמעות

קיצר אל תחשבי על זה יותר מידיי זה לא משהו רציני
תדברי איתה על זה גם אמא שלי הייתה עושה את זה ואז פשוט אמרתי לה שתתן לי לדבר ושלא תציג אותי כי גם ככה זה לא מעניין אותם ושיפנו אליי וזהו
שואל השאלה:
לול אמרתי לה אבל היא פשוט חוזרת על זה ומתעלמת ממני
גם היום אני נעלמתי לה ורק אחריי 40 דקות היא שמה לב
אנונימית
אני חושבת שאת לא צריכה להתעצבן מזה ממש, זה באמת משהו שולי ואני בטוחה שהמלצרים בכלל לא שמים לב לזה. אם זה מפריע לך תנסי לומר לה שוב, אבל אני באמת לא חושבת שזה מביך
זה ממש לא מביך האמת
שואל השאלה:
לא יודעת זה לא נעים לי
אנונימית
אז תדברי איתה על זה אני בטוחה שהיא תבין אין פתרון אחר
לגיטימי לגמרי