6 תשובות
זה הגיוני ונורמלי לגמרי. כמובן שיש כאלה שעושות את זה לצומי אבל יש הרבה שלא. ואותן צריך לכבד.
שזה הגיוני וזה בדיוק כמו מלאות שחסרות ביטחון לגבי המראה שלהן. אני בעצמי חושבת שאני רזה מידי ואני לא אוהבת את זה לגביי, אבל לא מצליחה לשנות את זה לא משנה כמה אני מנסה. זה ממש מוריד את הביטחון לי ולעוד מלא בנות ובנים.
זה ממש הגיוני כמו שיש אנשים בעודף משקל שחסרי בטחון לגבי המשקל שלהם
דה פאק מותר לאנשים להיות חסרי ביטחון לגבי כל דבר זה שהן רזות לא שולל את הדבר הזה
ברור שזה בסדר
לדעתי זה הגיוני ולא צומי תלוי עד כמה רזה