6 תשובות
כן סליחה
אממ כן? אבל תלוי מה כתבת יכול להיות שזה היה סוף השיחה בשבילו/ה
אנונימית
זה יותר סינון מהרגיל אם אתה מסנן ולא נכנסת אז זה סינון אבל שאתה מסנן אחרי שנכנסת להודעה זה כבר לא מכבד
אנונימי