3 תשובות
לא מוזר בכלל, זה מצוין שאתה לוקח אחריות ויש לך מודעות על מה שאתה עושה.
אני בטוחה שהיא תסכים
לא חושבת בכלל שזה מוזר!
כל הכבוד(:
זה רק מראה כמה אתה בוגר.
אני בטוחה שהמחנכת שלך תשמח לעזור לך ותהיה ממש שמחה לראות שזה בא ממך!!
בהצלחה❤
אנונימית
אני חושבת שדווקא היא ממש תשמח לעזור לך. היא תיהיה מאושרת שיש לך את הרצון להשתפר ולהשתנות