5 תשובות
נו מה הבעיה תרזי קצת
ואולי תצבעי את השיער
את יכולה להיתאפר (לא מוגזם)
לשנות את הסטייל שלך
לשים תכשיטים
שימי מלא בושם
והכי חשוב להיות עם הרבה ביטחון כי אם את תרגישי שאת יפה כולם יראו את זה
את יכולה גם להשקיע נגיד בלבוש.
אני לא ככ אוהבת את הרעיון של להרזות, אני לא חושבת שזה מה שעושה את הבן אדם יפה יותר.
את יכולה לעשות גוונים בשיער(למרות שגם זה-אני חושבת שהכי יפה טבעי)
תתאפרי טבעי, תתלבשי יפה, ותבואי עם ביטחון
אמ מה שתיארת בערך זה תיאור של עצמי..
אני בעצמי לא מתה על עצמי אבל מה שכן את לא צריכה להשתנות בשביל הסביבה שלך
אלא אם כן בפנמיות *את* מרגישה שאת רוצה לשנות אז תשני לא כי אמרו לך,אם ממש באלך
תשני אולי את הסטייל שלך תפנקי את עצמך קני בושם חדש
אולי תסתפרי אפ אין לך רעיון יש מלא תסרוקות בפינטרסט
תטפחי את הפנים ..
והכי חשוב תראי לאנשים שאת אןהבת את עצמך וזה יעשה את כל העבןדה לכי עם ראש למעלה גב זקוף
אני בטוחה שאת מעלפת גם בלי כל החידושיפ האלו ..
תעדכני מה עשית בסוף3>
תתחילי מהראש ועד לרגליים
תיראי איזה תסרוקת תיהיה יפה לך גבות תסרקי ותעשי אצל מישהי
תיראי איזה חיוך יפה לך קצת איפור לא יותר מידי תשימי מסכות לעור הפנים
אם את מלאה אז תעשי ספורט
תורידי שיער בגוף תגזזי ציפורניים/לק ידיים ורגלים
תיתלבשי יפה תתאימי צבעים בבגדים
תשימי בושם