7 תשובות
שואל השאלה:
^^אני רואה אותו על בסיס יום יומי מסתובב במסדרונות ולא עושה כלום.. כל מקום הוא נמצא
אנונימית
יש לנו שלוש מנהלות או משהו ויש אחת שאני רואה יותר (לא הרבה אבל יותר משאני רואה את האחרות) אבל גם זה או במזכירות או שהיא הולכת לחדר מורים או בחזרה לאיזה בניין
המנהלת השנייה אני בקושי רואה אותה
והשלישית היא המנהלת של כל הקריית חינוך בעיר שלנו (התיכון שלי ועוד 2 חטיבות ונראלי שגם עוד תיכון) אני בקושי יודעת איך היא נראת לא נראלי שראיתי אותה
לא , לא נראלי ראיתי את המנהלת מתחילת השנה
יכול להיות שהיא עושה אבל לא רואים אותה
לא, אני תמיד רואה את המנהלת שלי עסוקה
כן גם אצלנו