15 תשובות
לא
לא, מה הבעיה בזה
לא, לא לכולם יש חדר לבד ולא לכולם יש אפשרות להפריד בין המינים בבית, חשוב לנסות להסתדר עם המצב ככל האפשר, הייתה לי תקופה שהייתי ישן עם אחיות שלי, והיו תקופות שכולם היו ישנים ביחד בסלון
אח שלי מתבייש בקיומי אבל אל תתביישי בהם זה רק גורם להם להרגיש רע
שואל השאלה:
לאלא, אח שלי התאום, ואח שלי הקטן 12
אנונימית
הכל בסדר והגיוני לחלוטין, רק שיכבדו אותך יותר בתור הבת היחידה בחדר, ועצם זה שאת בת, זה הכל, אם יש הבנה וכבוד הדדי זה בסדר גמור
תהיה בשקט כבר, היא לא יכולה לשלוט בזה ואולי הם לא יכולים להרשות לעצמם עוד חדר, תתביש במי שאתה ובהתנהגות שלך
היא שואלת אם היא צריכה להתבייש שהיא איתם בחדר אחד ולא להתבייש מהם, לפחות ככה הובן לי, אבל גם אם הם בני 18, מה זה משנה?, אפשר להיות באותו חדר גם בגיל 30, הכל תלוי בחיבור ובהבנה בין האחים.., היא לא צריכה להתבייש בזה בשום צורה
לא צריך פרטיות, ואם יש להם חברה שיחכו לכשיוכלו או שיבקשו את החדר לעצמם לכמה זמן, ותמיד יש את הבית של השני.., אם רוצים פרטיות אפשר ללכת למקום אחר או לצאת להרגע לבד, נכון שזה לא נוח ואולי מציק, אבל ממש לא משהו להתבייש בו
זה תלוי איך הולך לכם שם
לא חושבת
עד גיל 18 הייתי בחדר עם אחותי שהיא קטנה מימני ב10 שנים והיה לי ממש קשה אז אני מבינה אותך
את לא אמורה להתבייש בזה אבל
אנונימית