15 תשובות
שואל השאלה:
כן אני ניגשת למועד ב בכל מקרה
חצי נקודה על משהו שלר למדנו
שואל השאלה:
כן היה משהו של גזרת הכפולים איזה עצבים באמת, רציתי לרשום בהתחלה זקק אבל אז בגלל שחשבתי שזה לא במיקוד אז לא רשמתי
בזה אני צדקתי
אני מדבר על זה שלא ידעתי שבנאי זה משקל קטל
שואל השאלה:
אהה כן גם אני טעיתי בזה
הכל היה נראה משקל קטל אז הקפתי נהג כי השניים האחרים היו קטאי שזה תכלס קטל אבל לא ידעתי פשוט מה לסמן וזה היה תנאי בסוף כי המשמעות של תנאי היא שונה וקטל זה בעל מקצוע ושם תואר נראה לי
לא יודע זאת הטעות היחידה שלי
אני משער שזה חצי נקודה
שואל השאלה:
כן זו חצי נקודה גם לדעתי
מה שהיה דפוק שם זו הסקירה שלא נדע
הכתיבה דווקא אחלה לי טוב מהרגיל אבל לא מושלם מן הסתם
ההבנה הלך לי אחלה יחסית
שואל השאלה:
כן גם אצלי הלך אחלה בשאלות למרות שלקח לי יחסית הרבה זמן אבל לא נורא ובסקירה אני בכללי לא משהו וזה תלוי בטקסטים פשוט והיו טקסטים מהשטן כי נגיד בדרכי ההתמודדות לא מצאתי בכלל מייחד אז בשתי הפסקות כתבתי מאחד (כי שתי הדרכים הוצעו בשני הטקסטים) ואז דחסתי סכנות ולא נראה לי שיצא לי טוב גם היה לי ממש לחץ בזמן הקיצר זה זיין לי תבגרות
כן הם לא בריאים בראש משרד החינוך אבל לא נורא יש מועד ב אמרו לי
שואל השאלה:
כן גם לי ירדו בצורות משהו כמו 3-4 אבל הסקירה הלכה חרא אז בטח ירדו לי שם מלא
טקסטים שלא ברא השטן והם גם היו משעממים תחת
היו לי איזה 4 טעויות של תתי סעיפים במערכת הצורות בסך הכל אז נראלי 3-4 נקודות כזה ירדו לי, סקירה ממזגת הייתה בסדר ובטקסט הייתי לחוץ בזמן אז מקווה לטוב
3AM
5 אבל בהבנת הנקרא והמיזוג נראה לי 20
טעיתי ב4 תתי סעיפים
כאילו כתבתי שורש של מסור - סור
במקום להקיף תנאי הקפתי נהג
ידונו כתבתי בניין התפעל
ושכחתי להקיף תפוסה
כמה נק נראלך זה?
שם המספר צדקתי הכל
מיזוג היה ממש בסדר
מלבד זה, הבנת הנקרא קצת הלך לי גרוע, בשאלה 4
כתבתי שהתסמינים זה גזי חממה וגורמים זה החברות שפולטות את זה
כמה יורידו לי על זה??
שואל השאלה:
בצורות אני גם טעיתי בתנאי וגם אני לא הקפתי תפוסה אבל אצלי טעיתי גם במשיב הרוח שכתבתי שזה שורש ש.ו.ב ובנזדקק שכתבתי שזה ז.ו.ק למרות שזה היה נראה לי ז.ק.ק אבל זה עע שזה לא במיקוד אז חשבתי שזה לא הגיוני
טעיתי בערך כמוך מבחינת הכמות
מעריכה שירדו לנו כזה 3-4 נקודות
בשאלה 4 ענית נכון, אלא אם כן לא רשמת דוגמאות ואז ירדו לך בטח 3 נק בערך כי השאלה שווה 6 נק.
מיזוג היה אצלי לא משהו בכלל וואו זה לגמרי זיין לי את הבגרות וחשבתי שלהרבה הלך חרא במיזוג אבל מסתבר שלא
באותו הנושא: