14 תשובות
עדיין עדיף לישון
תנסי
לישון!
ישנתי 16 שעות בערך רצוף מבין את הכאב
^תשתי מלא* קפה בבוקר
שואל השאלה:
אני לא צריכה ללכת מחר לשום מקום אני רק צריכה להיות ערה כדי לשמור על אחותי הקטנה בטוח לישון?
אנונימית
כן לישון תקומי ב10 תשמרי עלייה ותחזרי לישון צהריים אני מניח
בטוח!
יש לך עוד כמה שעות טובות
מה יצא הלכת לישון
שואל השאלה:
לא
אנונימית
לישון לישון
שואל השאלה:
אני לא עייפה
אנונימית
לישוןן
תנסי לישון אם לא תצליחי תנסי יותר חזק
סתם אבל ברצינות תנסי לישון אם לא ילך תהיי קצת בטלפון ומקסימום תשתי קפה בבוקר