6 תשובות
ברור שזה הגיוני אבל יהיה בסדר אח צא תהנה
שיהיה לי בן זוג כמוך אמן
שואל השאלה:
יוצא ונהנה אבל משהו לא מאושר אצלי עד הסוף, זה כמו תחושה של אובדן
אנונימי
ברור אחי הלב לא שלם אני מבין אותך אבל לאט לאט זה יחלים
כן. לכל אחד ואחת לוקח כמות זמן אחרת להמשיך הלאה.
thv
בטח

לקח לי זמן לקלוט את זה
אבל מי שרוצה להתחבר אלייך הוא מכרה זהב
כל חבר כל ידידה ואפילו ידידה שיכולה להתפתח לבת זוג
ומי שלא הוא לא בהכרח רע אבל הוא מכרה אבנים לחיים שלך
פה לא תמצא זהב
ולא הפסדת כלום
גם במילא יותר כיף להיות עם מי שמשתפת פעולה ופחות עם מי שלא