4 תשובות
למה נפרדתם?
כל זוגיות גורמת לך לסווג יותר ויותר לאיזה אופי את מתחברת באדם שאיתו את רוצה להקים בית בסופו של דבר, וזה חשוב לחוות כמה שיותר אנשים עד אז, כי ככה אפשר באמת להגיע לאדם האולטימטיבי.
וכל פרידה או משבר תגרום לך להיות חזקה יותר למשבר הבא.
פרידה זה כמו מוות קטן, וזה עובר.
אני עברתי פרידה אחרי שנה וחצי של קשר והיום אני צוחק על החודשיים-שלושה שהייתי שבור.
Cut
אם נפרדתם צר לי לבשר הוא לא החצי השני.

אבל אין מה לעשות כל פרידה מחשלת וכנראה שגם הקשר הבא שלך לא יהיה האחרון.
יש כלכך הרבה אנשים בעולם כלכך הרבה, והוא בטוח לא ההתאמה המירבית, אני בטוח שמגיע לך יותר טוב, אנשים התגברו גם על קשרים של עשר שנים, ויתגברו גם אחרייך, זה לגמרי חלק מהחיים.
יום אחד יבוא מישהו ואת תביני למה עד היום זה לא עבד עם אף אחד אחר קודם לכן.
Cut
לתת לזמן לעשות את שלו...