5 תשובות
יש פעמים שפתאום יש געגוע עז והכל צף
ממש מובן
חוצמיזה ש3 שנים זה לא הרבה
ממש מובן
חוצמיזה ש3 שנים זה לא הרבה
כנראה שאת מתגעגעת או שהדחקת יותר מדי והכל צף לך...
לפעמים יש רגע של געגוע וזה בסדר
לפעמים הגעגוע חזק מתמיד כשאת מרגישה בחסרונה
ומשתתפת בצערך
סבתא רבא שלי נפטרה לפני 3 שנים כשהייתי בת 10,ולא הבנתי אז את הכאב
אבל היום אני ככ מתגעגעת אליה
ומשתתפת בצערך
סבתא רבא שלי נפטרה לפני 3 שנים כשהייתי בת 10,ולא הבנתי אז את הכאב
אבל היום אני ככ מתגעגעת אליה
אנונימית
זה טבעי והכל בסדר
באותו הנושא: