14 תשובות
לא מביך, פשוט תקחי את הציונים בפרופורציות
כל עוד לא עשית את זה קיצוני ומשכת תשומת לב זב לא מביך
לא מביך , חברות שלי גם בוכות ואף אחד לא צוחק , אל תבכי !!
לא מביך אני גם בוכה מציונים אבל זה נותן דרייב להמשיך ולהוכיח לעצמי שאני אוציא פעם הבאה ציון יותר גבוהה
הכל בסדר הציונים לא קובעים
איזה כיתה את?
שואל השאלה:
^ ט
אגב זה לא באמת ציון רע, אני פשוט רגילה לקבל במקצוע הזה יותר וזה מבאס
אנונימית
אז הכל בסדר הציונים כרגע לא משפיעים על כלום
לא שהם לא חשובים אבל זה לא משפיע על התעודת בגרות אז הכל בסדר
קורה לי תמיד
זה לא מביך
לא
עודה את זה חופשי